seo212
seo212

SEO și marketingul de conținut sunt căsătoria perfectă pentru afacerea dvs.

SEO și marketingul de conținut trebuie să lucreze împreună pentru a atrage mai mulți utilizatori pe site-ul dvs. și pentru a genera conversii de vânzări de calitate.

Menționați marketingul digital și, în câteva minute, vor fi menționate cuvinte la modă precum optimizarea pentru motoarele de căutare ( SEO ) și marketingul de conținut . Ambele sunt mai mult decât cuvinte la modă. Ele sunt părți integrante ale marketingului digital de succes pentru majoritatea mărcilor .

Sunt șanse, dacă conduceți o afacere care folosește marketingul digital, le utilizați deja pe ambele. SEO va genera trafic către site-ul dvs., în timp ce utilizați marketingul de conținut în blogurile dvs. și pe canalele dvs. de socializare. Dar iată întrebarea: ambele tactici funcționează bine împreună? Dacă nu, s-ar putea să pierdeți o oportunitate grozavă de a vă ajuta marca să se dezvolte.

Înțelegerea zgomotului: SEO vs marketing de conținut

Înainte de a lua în considerare modul în care SEO și marketingul de conținut pot fi combinate în strategia dvs. de marketing, merită să clarificați diferențele dintre ambele tactici. Pe măsură ce termenii de marketing digital devin din ce în ce mai folosiți, ei sunt adesea folosiți și sinonimi, chiar dacă descriu lucruri diferite.

Ce este marketingul de conținut?

Potrivit Agentiei SEO Marketing Solutions, marketingul de conținut este „axat pe crearea și distribuirea de conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și păstra un public clar definit”. Scopul general este de a încuraja acțiunile clienților care beneficiază de brand, fie că este prin abonarea la un serviciu sau achiziționarea unui produs.

Spre deosebire de marketingul tradițional, marketingul de conținut lucrează indirect cu consumatorul și are scopul de a stimula interesul pentru produsele sau serviciile sale, în comparație cu mărcile specifice. În loc să discute cu clienții despre un anumit produs sau serviciu, marketingul de conținut îl ajută pe client să rezolve probleme, oferind informații pe care poate nu le avea anterior.

Mărcile care excelează în marketingul de conținut și optimizarea pentru motoarele de căutare construiesc relații de lungă durată cu publicul lor. Clienții ajung să se bazeze pe brand ca o sursă de sfaturi, mai degrabă decât pe o simplă afacere care promovează produse și servicii.

Ce este optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)?

Optimizarea pentru motoarele este o parte crucială a marketingului pentru companiile care se bazează pe traficul pe site. Acesta organizează și optimizează conținutul din motoarele de căutare, cum ar fi Google , și vă ajută site-ul dvs. să se claseze în fruntea rezultatelor căutării. Agentia SEO Marketing Solutions definește SEO ca un proces care ajută mărcile să genereze trafic pe site-ul web din „rezultate de căutare gratuite, organice, editoriale sau naturale în motoarele de căutare”.

Ca marcă, este posibil să plătiți un o agentie SEO pentru a vă îmbunătăți clasamentul , dar nu există plăți către companiile din spatele motoarelor de căutare. Acesta este ceea ce diferențiază SEO de Search Engine Marketing (SEM), care se referă la listările plătite. În timp ce SEO necesită timp pentru a oferi rezultate, SEM poate crește vizibilitatea produsului pe termen scurt.

Multe mărci folosesc ambele abordări ca parte a strategiei lor de marketing digital. Dar să ne concentrăm doar pe SEO. SEO a devenit o parte nenegociabilă a strategiei de marketing digital a oricărui brand care se bazează pe traficul site-ului pentru succesul său. Fără el, chiar și cel mai bine conceput site-ul web ar putea să nu fie găsit niciodată de publicul relevant.

Pe baza acestor clarificări, este ușor de identificat legătura dintre marketingul de conținut și optimizarea pentru motoarele de căutare.

Faceți marketingul de conținut și SEO să funcționeze împreună

Pentru a atinge întregul potențial de a beneficia marca dvs., marketingul de conținut și SEO trebuie să lucreze împreună. În calitate de marcă nouă, ar trebui să creați conținut având în vedere cerințele motoarelor de căutare. Fiind o marcă cu o bibliotecă de conținut existentă, merită să vă revizuiți conținutul pentru a vă asigura că este în beneficiul motorului dvs. de căutare.

Pornind de la zero: cum să dezvolți conținut SEO-friendly

Cu doar câțiva ani în urmă, crearea de conținut prietenos cu SEO a însemnat introducerea de cuvinte cheie în ceea ce ar fi fost un articol altfel bine scris. Ca urmare, multe site-uri web au devenit ilizibile și inutile pentru utilizatorii lor. Operatorii motoarelor de căutare și-au dat seama de asta și au început să-și schimbe algoritmii. Astăzi, motoarele de căutare se străduiesc să livreze utilizatorilor cel mai relevant conținut.

Deci, cum îi poți spune Google că conținutul tău este relevant? Răspunsul este simplu: fii clar cu conținutul tău. Motoarele de căutare cercetează site-urile web și, cu cât este mai ușor să identifici concentrarea conținutului tău, cu atât conținutul tău va fi clasat mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare.

A rămâne concentrat este cheia dezvoltării unui conținut de succes. Poate suna simplu, dar poate fi surprinzător de greu de implementat uneori. De exemplu, dacă oferiți cursuri online separate pentru limbi străine și finanțe personale, evitați să puneți ambele tipuri de cursuri pe aceeași pagină, pe acelasi ip, cu aceleasi date de contact. În schimb, creați o pagină separată de curs de limbă și o altă pagină de finanțe personale. Poate doriți chiar să împărțiți cursurile de limbă în limbi individuale.

Același lucru este valabil și pentru postările de pe blog . Este posibil să scrieți pe blog despre beneficiile cursurilor online în general. Cu toate acestea, crearea de conținut individual pentru cursurile de limbă online și cursurile de finanțe personale va conduce aproape întotdeauna mai mult conținut către paginile relevante.

Crearea de conținut de la zero înseamnă a începe cu cuvintele cheie țintă în minte și potrivirea conținutului cu acele cuvinte cheie.

Optimizați conținutul existent

Crearea de conținut nou-nouț vă poate oferi un avantaj cu SEO, dar este o abordare care necesită timp. Majoritatea companiilor și mărcilor consacrate au deja o bibliotecă de conținut și ar trebui să actualizeze și să optimizeze acel conținut pentru a beneficia de clasamentele motoarelor de căutare.

Încă o dată, este de ajutor să încerci și să gândești ca un motor de căutare. Site-urile web care sunt actualizate continuu se clasează mai sus decât cele cu conținut stagnant. Actualizarea conținutului existent este o modalitate excelentă de a îndeplini această cerință, economisind în același timp timp.

Optimizarea conținutului existent nu ar fi completă fără revizuirea legăturilor interne și externe. Legăturile interne le informează motoarelor de căutare despre structura site-ului dvs. și dezvăluie conținut care aparține împreună. Conținut orfan, pagini care nu sunt legate între ele, se luptă să fie găsite de motoarele de căutare.

Profită de sinergii

SEO și marketingul de conținut ar trebui să funcționeze împreună pentru a atrage cei mai mulți utilizatori pe site-ul dvs. și pentru a genera vânzări.

Pentru a crea sinergii , începeți să dezvoltați conținut având în vedere SEO. Furnizarea de conținut grozav care aduce beneficii utilizatorilor poate fi ușor de SEO, mai ales dacă este dezvoltat astfel de la început. Tratarea SEO ca pe o idee ulterioară etichetată până la sfârșitul dezvoltării de conținut pur și simplu nu oferă cele mai bune rezultate.

Crearea de conținut având în vedere publicul dvs. și o înțelegere clară a subiectului dvs. va facilita optimizarea conținutului pentru clasamente. Indiferent de investiția de timp, optimizarea traficului merită pentru afacerea dvs, spun cei de la Agentia SEO Marketing Solutions.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți click pe stele pentru evaluare!

Rata medie 5 / 5. Voturi: 2

Niciun vot până acum, evaluează pagina !

adbanner